4/01/2015

Liebster Award

   Bardzo dziękuję za nominację Krecha 13 bo nominowałaś aż dwa moje blogi :D ale postaram się napisać odpowiedzi tu, na tym blogu ;)
   Nominuję... Hę, sama nie wiem kogo mam nominować, bo nie za wiele czytam, niestety :/ jestem blogerką która pisze, ale nie czyta, tak, wiem, a wszystko przez to, że mam mało czasu, jak to zawsze mówię ;33 tak więc jeśli zdecyduję się kogoś nominować, to napiszę mu pytania w komentarzu razem z nominacją ;)
   Nie będę przeciągać, więc już wstawiam odp:

1. Jak to się stało, że założyłaś swój blog?

   To wina mojej przyjaciółki xD znaczy... pisze już od szóstej klasy szkoły podstawowej, a jestem teraz w pierwszej technikum i zawsze coś tam sobie skrobałam na przerwach. W końcu moja przyjaciółka ochrzaniła mnie i powiedziała: "Czemu nie założysz bloga?" Początkowo tylko postukałam się w głowę, ale trochę to trwało, w końcu się przekonałam i napisałam pierwszego bloga chyba jakoś z rok temu ;)

2. Jakiego bohatera ze swojego bloga lubisz najbardziej?

   Cóż, ciężko mi jest odpowiedzieć. Każdy z bohaterów coś ma, co wnosi do bloga, czy to Czkawka, czy Hiro, czy Jack. Nawet często Katniss ma z nimi wspólne cechy, lub Maylenee. Po prostu nie mam ulubionej :)

3. Czym się kierujesz w pisaniu?

   Tym, żeby nie pisać byle czego, żeby czytelnicy się odczepili. Jeśli nie mam weny lub pomysłu, to wolę skłonić głowę i powiedzieć "przepraszam, postaram się, kiedy będę mogła", niż napisać im po prostu cokolwiek.

4. Co Cię cieszy najbardziej?

   Spotykanie się z moimi wspaniałymi przyjaciółmi z diecezji, których niestety bardzo rzadko widuję ;) szkoda, że nie możemy widywać się częściej...

5. Co byś zrobił, gdybyś znalazł się w Krainie Czarów?

   Na pewno nie szukałabym durnego Białego Królika jak Alicja -,- W końcu to Kraina Czarów! Pewnie chodziłabym po niej z rozdziawioną szczęką i podziwiała wszystko dokoła :D

6. Jakbyś mogła, to w jakiej bajce chciałabyś się znaleźć?

   Hmmm... Myślę, że w Jak wytresować smoka :33 powód jest jeden - smoki! Uwielbiam je :pp

7. Wejrzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?

    Możliwe ;) jednak nie zawsze ta miłość może kończyć się szczęśliwie dl obydwu stron ;/

8. Igrzyska Śmierci czy Niezgodna?

   Niestety, nie czytałam Niezgodnej ;-; jest dalej na mojej liście "książek w poczekalni", ale czytałam IŚ i samo to, że pisze kontynuację świadczy o tym, że bardzo lubię tę serię, czyż nie? :)

9. Co to jest dla Ciebie doskonały dzień?

   Zero kłótni. Zero stresu. Zero durnej choroby gardła -.- i zero złych wieści. Myślę, że o ile nic z wymienionych się nie pojawi to można to uznać za dzień doskonały :)

10. Gdyby kryształowa kula mogła powiedzieć ci prawdę o Tobie, o twoim życiu, przyszłości, albo czymkolwiek innym to co by to było?

    Eee, nie wiem. Może ja siedząca z różańcem na ogrodzie, albo śpiewająca w jakimś kościółku na czyimś ślubie :> sama nie wiem, może trzymająca za rękę jakiegoś kolejnego idiotę, który mnie potem zostawi? ;)

11. Dokończ zdanie: Chciałabym mieć kogoś, z kim mogłabym patrzeć na...

   ... cuda tego świata :) chętnie bym sobie po prostu siedziała z tą osobą na trawie na jakiejś cichej polance i oglądała motyle, kwiaty, wszystko dokoła :)

To chyba wszystko, dziękuję za uwagę ;) jeśli macie jeszcze jakieś pytania to podsyłam mojego aska: http://ask.fm/cuteflash

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz